Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2023 12:44 - Изчезващ вид ли е човечеството. глва 3
Автор: bigscorpion Категория: Изкуство   
Прочетен: 5615 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
             Изчезващ вид ли е     човечеството.

 

                         Глава 3

 

                Еднакви  мисли.

 

       Днес сутринта, бях  тръгнал за антифашиски протест. Понеже съм против войната, а фашизма е идеологията която се храни от войната. Храни се от контрола над света, над хората. Храни се с тъмна психотронна енергия.  

        Но защо, въпреки че съм против войната, понякога си мисля за война. Въобразявам си, за военни бази мисий на тайни агенти, битки срещу лошото, и вражески извънземни.  Ще кажете това са мечти, БЛЕНУВАНИЯ НА ЕДИН ЛУД.... Да и аз си мислех, че са мечти един вид разсейване  бягство от реалността.  НО!!!

       Стоях си на спирката и чаках тролея,  11 минути, да съм честен. Беше кучи студ. Малко след мен на тясната  спирка, с рабити разкриени плочки, където няма  дори навес дойде една баба с момичеце, 3,4,5 клас някъде. Та бабата и момиченцето си говореха. По едно време ми направи впечатление, че се в този момент тя всякъш не говори с баба си а с някъде, някого друг.  А друг нямаше, аз и човека който се бе появил бяхме по настрани застанали. 

        Та тъкмо в този момент  се заслушах.  Но какво говореше това дете.  Откъсачните думи бяха неясни. Всякъш искаше да го каже, но да го чуе само който трябва  и тези които няма да са проблем, че са  чули. Говореше като истински таен агент а беше на 10-12 години.  Откъсачните врази които чувах бяха: да мислията започна, добре свържи ме с базата,  да действаме, да тролея е на 6 минити, да нека да побърза, да после ще докладвам, да тролея е на 5 минути.  

        Слушах и невярвах на ушите си. Честно в този момент, се замислих, че май ми е време да посетя психитър. Че си въобразявам нещо. НО, НЕ!   В този момент бабата каза на момиченцето да спре да си говори само. ( Олекна ми, помислих си че си въобразявам, че го чувам това. Че освн,че го мисля го и чувам.)  А момиченцето отговори на баба си: Не бабо не си говоря сама. Казвам им какво става... (не съм сигурен какво още каза) Но бабата отговори, стига глупости на кого докладваш?  В този момент момиченцто видя че бях погледнал и се заслушал в разговора им и отговори. Говоря на лястовицата, с нея си говорим. Тя ми казва кога ще дойде тролеят. Каза 2 минути, ето сега 1 минута.  Казвам и всичко.  Тя не ме лъже. Никога не ме е лъгала.  

         По това време аз се бях обърнал към таблото  и гледах кога ще дойде тролеят.  Да момиченцето няй верочтно казваше  2 и 1 минути видяло ги от таблото което и аз гледах. Е щом спря тролеят момиченцето каза: мислията не върви по план, ако мога ще докладвам когато се кача. 

       Докато пътувах вече нищо не се чуваше. Замислих се дали просто и това момиче , не бяга от реалноста в същия излислен свят. Както съм си казвал и други пъти когато съм засичал хора така.

         А ако не са просто еднакви мисли!!!

        А ако тези мисли и идват от някъде другаде, както и при другите както и при мен.  Огледах се, най-забележими в тролея бяха 3ма 2ма кльощави и една дебела, на който от километри ил личеше, че са на нещо тежко. Всвки говореше нещо различно сам за себеси но и с другите. Те бързо слязоха мръсни окъсани...  В тролеят бяхме около 15 човека. Но освен тези странни елемени  поне още 2ма си говореха нещо сами тихичко. Слизаха качваха се хора нормално. 

       В подлеза на софийският  когато вървях, пред мен бяха бабата и момиченцето.  Когато излязох се усетих, че с малко съм объркл мястото, понеже миналата година беше на паметника на съветската армия.  Обърнах се и тръгнах към катедралата Ал. Невски.  В този момент момиченцето което се отдалечаваше по алеята с баба си каза: мисията тръгна по план.  Странно нали? Може просто да се е притеснила, изглеждах едър и страшен. А АКО НЕ Е!!!

        От къде идват тези мисли от нищото, защо и при други хора ги има.  Прибрах се след протеста почти пеша. През целият път се оглеждах, забелязах колко странни хора имаше. Как нещата бяха групирани, макар и на отделни места, хората за како се караха. Тези който си говореха тихо сами колко много са станали. Как се групираха по фиксове и теми който са в главата им. Как хората  Които се караха сюжета дори някой думи бяха познати еднакви. Дори намирах и приликата в каращите се хора с  тези от ежедневието ми. 

        Възможно ли е толкова да сме закърнели и да не обръщаме внимание. Колко много са тези хора, как ние сме станали до някъде част от тях.  АКО НЕ ГО ЧЕТЕТЕ САМИ МОЖЕ ДА КАЖЕТЕ ЧЕ НЕ СТЕ. Дори и да сте сами и да си повтаряте да се самозалъгвате,че несте на 100% ли сте сигури? Я пак помислете. Няма да ви навреди то си е за самите вас да знаете как сте направете си самоанализ в какво сте се хващали. То си е за вас. ВАШИТЕ СТРАННОСТИ , ВАШИТЕ МИСЛИ.  Не е нужно на 100% всички да си говорите сами или да ги изричате на глас. Не е нужно дори да са мисли , може да са реакцийте това което сте казали направили реагирали в определена ситуация „ е не го мислих така да стане/ да го каза...”

       Винаги може най-простото обяснение. Еднакъ живот, еднакви сюжети, еднаки караници, еднакви реакции. Живота на хората си прилича за това и ситуациите си приличат. Еднакви трудности раждат за еднаки неща да си говорим сами. Ще кажете понякога има случайности както с момиченцето. НАЧИНИ ДА СЕ САМОЗАЛЪЖЕТЕ ИЛИ ДА ВИ ИЗЛЪЖАТ  ХИЛЯДИ.  Ще си кажете и при мен се случва от напрежение, от това от онова. Оправдания.

        Ами ако всичко това си има друго обяснение?  Споменах ви мицеловата мрежа на земята. Ако тя го прави? Ако  е разбрала как функциунира мозака и тя праща тосредством нещо тези мисли в  главите на хората.  Правдоподобно е да знае  и ние сме част от този организъм и като такава  е нормално  организъмът планета да знае как функциунира мозъкът на всяко живо същество на нея. Причини много ако наистина е така защо да ни  манипулира мозъкът. И да сме вирус убиващ планетата, това би помогнало на самата нея като  се раздалечаваме воюваме и се самоунищожаваме. И да сме средство заразмножаване сьщо открила е, че посредством  война откриваме нови технологии и така можем да отидем на други планети, примврно.

        Но защо да бъдем тесногръди и да търсим причината само на земята. Много е възможно  промените в човешкият мозък , да се дължат на космически лъчения. Даже самит аз на моменти съм се замислял , защо не само магнитните бури оказват влияние, а и около тях има определени  явления и промени. Може да не сме открили определено излъчване или частици от слънцето които ни влиаят. Може дори да се пораждат от явления не пряко насочени към земята. В тази насока  още не са правени почти никакви проучвания. Може дори да идва от извън нашата слънчева система, непознато лъчение, радиация която още не сме открили.

        Но една мисъл не ми се връзва.  Ако е от самата земя или космоса, защо са толкова еднакви дори идентични историйте?  Явно зад това седи разумно същество и  до определени индивиди на групи изпраща определени мисли.  Как би станало това? Много просто хората сме уникални като телефонни номера. Но и вяно сме групирани като кодовете за населените места но на друг принцип. В крайна сметка човешкият мозък е най-съвършенният биокомпютър. Явно ни групират по нещо, дължина на вълната, честота или нещо си там не знам как да го нарека не открито до сега. Ако е от самите нас някое правителство или организацитя, то те биха могли да го правят от съоражения подобни на ХАРП. Все пак еднаки супер близки мисл. Толкова ли сме напреднали технологично и населението да не знае? Възможно е, като знам какви изобретения се преписват на Никола Тесла. Възможно е дори и да са комбинитани с екстрасенси или телепати за по точен ефект.

       Ами ако неса хора ако е извънземна цивилизажия? Те несъмнено биха имали технологията да оказват въздействие да вкарват мисли в главата на хората. Който и да са имайки в предвид колко по лоши стават хората и колко по-зле. Определено не го правят за добро.

      И все пак вярваме и господ. Възможно ли е да е той? Разочарован от нас, че неследваме заветите му. Не вярвам да е той, хората така стават все по безбожи. В този ред на мисли може да е дявола.

       Къде е истината потърсете я и я открийте сами. Тогава ще сте сигурни. Освободени от насадени ви мисли в главата и фиксове. Помислете без ограничения.Не бъдете тесногледи а анализирайте всяка възможност особено тези който най-много изключвате. 

 

 12-25.02.2023 година

Иван П. Александров




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bigscorpion
Категория: Други
Прочетен: 251251
Постинги: 261
Коментари: 109
Гласове: 162
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930