Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2008 11:32 - Христина
Автор: bigscorpion Категория: Изкуство   
Прочетен: 361 Коментари: 0 Гласове:
0




Слънце топлещо ме с огъня на любовта.

красива нежна луна,

нежна благородна е нейната душа.

Май думите повтарят се сега,

 ала тя е единствената на света,

 която влязла е в моята душа

до там  ,че аз да замълча

и рими  да не мога да редя,

захласнал се по нейната красота,

улисан в разговора ,в нейното сърце.

което с лекота душата ми взе.

Христина богиня си ти,

 изпълваш със щастие и красота моята душа.

Тази красота не е само външна тя,

а е и вътре в нея  в нейното сърце,

хора повярваните ми ви 

 хиляди рими душата ми реди ,

но до сега неми се беше случвало това ,

да немога да опиша с думи красота.

ти си сбъдната мечта ,вкусен банан,

интересен любовен роман.

влюбих се от пръв поглед аз,

и ще те обичам вечно

 защото за красота и  добротата а времето е безконечно.

красиви очи по-ценни от пиратски съкровища са те,

красиво е и нейното лице,

ала най-голямата и красота е нейната душа.

които познава я знае коя е тя,

  ще се сети веднага.

няма да пиша дата за да запазя максимална конфеденциялност кога е било това и коя е била тя.но хора знаите че в 26 години които живея не съм срещтнал по красив човек и не говоря само за евъншноста ,а за нещо което ... което е вътре в нея.с начина си на мислене със скромноста си. с начина по които кара хорада да се чустват и да зареждат душата си с позитивни мисли. колкото и да се опитвам да я опиша няма да мога. това е момиче което няма второ като нея. и сега да ми се обади и да ми каже убих човек, ше попитам лопата,кирка или и двете да взема за да го копаме. да каже проблем, само да каже каде ако ще и най-голямата мутра да е ще си го отнесе. та дори охраната да стреля на месо пак ще си го отнесе!

Иван П. Александров.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bigscorpion
Категория: Други
Прочетен: 251247
Постинги: 261
Коментари: 109
Гласове: 162
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930