Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2022 09:29 - Изчезващ вид ли е човечеството?
Автор: bigscorpion Категория: Изкуство   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
0



           Изчезващ вид ли е човечеството?

 

                     Увод

    Земята, жив организъм ли е? Нима не е единственият дом който ни е познат. Но какво се случва в него? Забелязали ли сте колко странни хора има около вас? А колко са се увеличили през годините? Може би дори си имате добри управдания за пред самите вас и да изложите пред другите. Глобалното затопляне и за него си имате своето собствено обяснение.  И за странните артефакти и за необяснимите събития, за бог дори...

 

   НАЛИ  ЗНАЕТЕ, ЧЕ  МОЖЕ ДА ИЗЛЪЖЕТЕ ВСЕКИГО, НО НЕ И СЕБЕ СИ!

  Не може да излъжете сърцето си разума. Каквото и да си повтаряте , с каквото и да се самозалъгвате! Дълбоко в себе си знаете, че това е лъжа. Един ден ще ви е яд, може и да не вие,но! Съвеста ех съвеста дори да си мислите че я нямате тя рано или късно ще се обади . дори само за самите вас, ще ви гложде от вътре.

   Колко пъти?  Е това не трябваше да става така.  Аз друго го мислех, то какво стана.  Сега като помисля защо постъпих така.  Как не се сети за това?  Не ме ли разбира какво обяснявам? Защо така съм го мислил? 

    Не се ли хващате сами, че на моменти сте странни порменени. Че на моменти не разсъждавате както трябва. Не е нужно да го признаете пред другите. Само за вас си се замислете и запазете тази мисъл в главата. Добавете и този не ме ли разбира , за странните хора  около вас. И пак само за вас си се замислете.  Аз не искам да ви навредя по никакъв начин. Не ви казвам какво да мислите, как да мислите. А просто да се замислите над нещо за самите си вас. Не ви карам да го признавете пред другите. Не ви вредя.Няма да си навредите и сами, ако се замислите за момент над тези неща има ли ги няма ли ги. Да си направите само анализ.  Има ли ги няма ли ги прав ли съм, че на моменти  не сте себе си.

  Ако бъркам, това за вас ще си остане просто едно литературно произведение.   

          А ако съм прав...? 

 

08.12.2022 год.

Иван П. Александров.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: bigscorpion
Категория: Други
Прочетен: 250561
Постинги: 261
Коментари: 109
Гласове: 162
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031